Doorstart!

22 november 2016 - Addis Ababa, Ethiopië

Zo langzaam als ik gister de Great Ethiopian Run heb gelopen, zo soepel loopt mijn project.

Gister meegedaan aan de Great Ethiopan Run 2016, walk in mijn geval. Ondanks dat Haile Gebrselassie mij (en alle andere 29.999 deelnemers) probeerde te motiveren door bij de start sportief te zwaaien besloot ik te lopen. Het was mij veel te gezellig en (niet dat ik in een uur klaar zou zijn anders..) kon het mij niet lang genoeg duren. Deze gezelligheid heb ik 2 uur en 45 minuten aangehouden. Drankjes en dansjes stonden gedurende de 10 km centraal. Geweldig om iedereen in hetzelfde kleur t-shirt te zien. Eén groot feest, waar ik gelukkig aan heb mogen deelnemen. Wederom supertrots op mijn vrienden, rolstoel, krukken, lekker belangrijk, gewoon meedoen allemaal (en ze waren dus ook nog sneller dan ik).

Maar naast alle leuke feestjes moet er ook gewerkt worden. De International School waar ik mee samenwerk had besloten vier workshops van ons te kopen. Vandaag kreeg ik te horen dat zij er nog vier bij willen kopen! Onwijs blij en trots. Ik ben dus als een gek trainers gaan verzamelen en contracten gaan opstellen om woensdag weer een mooie start te maken. Het past allemaal nog precies in de periode dat ik hier ben.

Nog twee weken, de tijd gaat snel. Maar dat geeft niet. Er komen mooie tijden aan, ik geniet van elke dag en ben onwijs dankbaar dat ik ben waar ik ben en wie ik ben! Met al dat geluk in mijn leven, pfjiew. Daar is de opslag van deze reisblog niet groot genoeg voor!

Ciaó!

1. Opa:
    21 november 2016
    Nog trotser dan ik al was. Vind het reuzefijn voor jou ( en je werk). En.....ik daag je uit.
  2. Bo:
    21 november 2016